مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

تدریس خصوصی در اسلامشهر

مرکز تدریس خصوصی در اسلامشهر

تدریس خصوصی در اسلامشهر

تدریس خصوصی در اسلامشهر

برای دریافت مشاوره و نحوه برگزاری تدریس خصوصی مقاطع مختلف با شماره 56320522 و یا با شماره همراه 09365736976 تماس حاصل نمایید.

کلاس ها در منزل و آموزشگاه قابل برگزاری هستند

تدریس خصوصی در اسلامشهر یکی از نیاز هایی است که سعی کردیم با ارائه تدریس با کیفیت به آن پاسخی مناسب دهیم تا دانش  آموزان و خانواده های محترم این منطقه بدون دردسر بتوانند به بهترین مدرس ها در تمامی زمینه های درسی دسترسی داشته باشند.دانش آموزان بسیاری در نقاط مختلف شهرستان اسلامشهر نیازمند یک مدرس خصوصی حرفه ای و کارآزموده هستند تا  بتوانند به صورت تک کلاس و یا کلاس های دوره ای مشکلات درسی خود را برطرف نمایند اما بسیار موسسه هایی وجود دارند که شاید از تخصص و نیروی انسانی مناسبی برای این کار برخوردار نبوده و یا مجوزهای لازم برای تدریس خصوصی در اسلامشهر را در اختیار نداشته باشند.
مرکز تدریس خصوصی سبزتدریس با سابقه ای عالی در زمینه تدریس خصوصی در اسلامشهر فعالیت خود را آغاز کرده و تیمی  قدرتمند و متشکل از دبیران متخصص را در اختیار دارد.

مانند بسیاری از دانش آموزان شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که آیا می توانند به دانش معلم خصوصی خود اتکا  کنند و از پس امتحانات خود بربیایند. این سوال را ما با قطعیت به شما پاسخ میدهیم که با کادر مجرب و آموزش دیده مرکزسبزتدریس در درس مورد نظر خود موفق خواهید شد.

 

ادامه مطلب ...

ادغام آزمون کارشناسی ارشد 96

ادغام آزمون کارشناسی ارشد 96 – 97

ادغام آزمون کارشناسی ارشد 96

ادغام آزمون کارشناسی ارشد 96

در سال های گذشته جهت ادامه ی تحصیلات تکمیلی ،سالانه آزمون های متعددی از سیستم آموزشی مختلف برگزار می گردید. غالبا آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در نوبت بهمن ماه و آزمون کارشناسی ارشد سراسری در اردیبهشت ماه برگزار می گردید.اما طبق طرح ارائه شده جدیدی از رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آقای ابراهیم خدایی تصمیم بر تلفیق و یکپارچه کردن این آزمون ها به صورت همزمان گرفته و تصویب شد. بنابراین در سال آینده یعنی سال 1396 آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزمون کارشناسی ارشد آزاد به صورت التقاطی و در یک مجموعه برگزار خواهد شد.  ادامه مطلب ...

روش مطالعه هندسه

معماری عجیبی داره این درس. جالب اینجاست که هیچکس هم نمی گه بالاخره با این درس باید چیکار کنیم؟ می خوام چند تا نکته مهم بهتون بگم. این درس رو جدی بگیرید به دو دلیل:

  1. تعداد تست تکراری به نسبت توش زیاده.
  2. به نسبت تعداد تستهای مناسبی ازش میاد.

برای این که این درس رو خوب بخونید، اول باید این درس رو به دو بخش تقسیم بندی کنید: بخش اول: هندسه پایه و بخش دوم: هندسه تحلیلی. اما در مورد بخش اول، باید توجه داشته باشید که این بخش بیشتر به قضایا مربوطه و در رابطه با این قضایا دو طیف داوطلب داریم: طیف اول کسانی که قضایا رو باید حفظ کنند و طیف دوم کسانی که باید قضایا رو با اثبات یاد بگیرند. بچه هایی که در طیف اول قرار دارند، باید مرور خودشون رو بیشتر بکنند و بچه هایی که در طیف دوم قرار دارند، باید تستهای بیشتری رو دوره کنند. هر دو طیف هم بدون استثنا باید تمرینات کتاب رو به صورت مطلق جدی گرفته و حل کنند و در این امر شکی نیست.

مورد بعدی اینه که

 
افرادی که می خوان تو درس هندسه، قضایا رو حفظ کنند:

باید در نظر بگیرند که یه کله نرن سراغ حفظ کردن قضیه بلکه به مرور، قضایا رو حفظ کنند. مثلاً یه دور قضایا رو بخونند و در مرحله بعد که دارند تمرینا رو حل می کنند هی برگردن و قضیه رو نگاه کنند و اصطلاحاً به صورت کتاب باز تمرینات رو حل کنند. به تدریج همین رفت و برگشت از کتاب به تمرین باعث میشه که قضایا رو کامل حفظ بشن و به علاوه کامل هم مرور کنند. به جای مرور قضایا هم می تونند تمرینات رو مجدد حل کنند. در مرحله افزایش سرعت دست هم باید سعی کنند تا می تونند تست بزنند. اولاً تستهای تکراری رو کامل می تونند جواب بدن و در مرتبه بعدی با تمرین زیاد همه چیز به صورت ذهنی درمیاد و در زمان کوتاهی به جواب صحیح تست می رسند.

 
افرادی که کلاً با حفظ کردن مشکل دارند و باید بفهمند تا یه موضوع رو ازش رد بشن:

باید مو به مو قضیه رو با اثبات یاد بگیرن و در این زمینه می تونن از کتابهای کمک آموزشی تفصیلی هم استفاده بکنند و یا حتی یک معلم خوب بگیرند. این افراد دیگه حق ندارند برگردند به کتاب و هی قضیه رو نگاه کنند و بعد حل کنند. باید قضیه تو مغزشون جا افتاده باشه و تمرین رو حل کنند. برای این که به طور کامل مهارت تست زنیشون افزایش پیدا کنه.

بنابراین باید تکلیف خودتونو همون اول مشخص کنید که آیا می خواید با حفظ کردن قضایا جلو برید یا تصمیم دارید با مفهومی اثبات کردن قضایا اونها رو به ذهن بسپرید. هر کدوم از روشها رو که انتخاب کردید، باقی مسیر دیگه مشخصه و براتون توضیح دادم.

برای هر کدوم از طیف ها، 3گام یک برنامه منحصربفرد ارائه می کنه و به هیچ وجه اجازه نمی ده که از روشی که براشون انتخاب شده، تخطی کنند؛ چون دارند عمرشونو روی کنکور می ذارن و تمام سرنوشت آینده شون وابسته به همین یه کنکوره.

منبع: 3گام دات کام

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد

برای دریافت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

طی سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی، شاهد رقابت میان متقاضیان جهت شرکت و قبولی در کنکور کارشناسی ارشد بوده ایم که با توجه به افزایش تعداد شرکت کننده ها در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های متعددی اعم از دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی، علمی کاربردی، پیام نور و فراگیر پیام نور هرساله با برگزاری آزمون های جداگانه اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نمایند.اما همانطور که مطلع هستید قبولی در این مقطع حساس نیازمند به یک برنامه ریزی اصولی و دقیق و همچنین مشاوره گرفتن از مشاوران تحصیلی با تجربه در این زمینه می باشد که در همین خصوص مشاوران سبز تدریس در ادامه اطلاعاتی درباره مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد ، برنامه ریزی اصولی و همچنین آشنایی بیشتر با کنکور کارشناسی ارشد و مسائل پیرامون آن ارائه خواهند داد.

 

ادامه مطلب ...

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96

برای کسب هرگونه اطلاعات درباره دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96 با مشاوران مرکز سبزتدریس تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور – 9099071647

ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96 که بنابر آخرین اطلاعیه ها و اخبار شنیده شده در بهمن ماه تعیین شده بود، تغییر کرد و تاریخ 17 آذرماه برای انتشار دفترچه این آزمون انتخاب شد.فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام خبر مستقل برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد آزاد 96 گفت: دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد 96 هم اکنون بر روی سایت قرار گرفته است و داوطلبان می توانند برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب ...