مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

امریه آموزش و پرورش 95

 

شرایط امریه آموزش و پرورش 95 – 96

توضیحاتی درباره امریه آموزش پرورش 95 – 96 – نوشته شده توسط نویسندگان سبزتدریس

%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%b1%d8%b4-95

 

.

سالانه آموزش و پرورش استان ها بر اساس سهمیه وابسته به وزارت آموزش و پرورش در اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه اقدام به جذب امریه در آموزش و پرورش و یا به عبارت دیگر جذب سرباز معلم می نماید. اکنون ممکن است  این سوال برایتان بوجود بیاید که متقاضیان چه زمانی و ضمن داشتن چه شرایطی به صورت سرباز معلم جذب خواهند شد؟ توجه داشته باشید متقاضیان ضمن دارا بودن مدارک دانشگاهی و یا کاردانی در صورتی که تاریخ اعزام به خدمت آنها اول اسفند لغایت اول تیر ماه سال بعد باشد امکان پذیرش به عنوان امریه در آموزش و پرورش و به عبارت دیگر سرباز معلم را خواهند داشت.

آیا سرباز معلمان پس از اتمام خدمت در امریه آموزش و پرورش استخدام خواهند شد؟

طول مدت تدریس و یا خدمت در آموزش و پرورش 2 سال می باشد و متقاضیان در صورت پذیرفته شدن به عنوان سرباز معلم در مدت زمان تدریس در آموزش و پرورش مبلغی به عنوان حق التدریس نیز تعلق خواهد گرفت.ضمن اینکه غالبا از سرباز معلمان در سطوح مبتدی در مناطق روستایی و یا در رشته های فنی در هنرستان ها استفاده می شود و نکته قابل توجه دیگر اینکه پس از اتمام این دوره هیچ مسئولیتی جهت استخدام سرباز معلمان به صورت رسمی بر عهده ی وزارت آموزش و پرورش نخواهد بود.

  

 

شرایط اقدام به دریافت امریه آموزش و پرورش 95

1-تسویه با دانشگاه و ارسال نامه از دانشگاه به سازمان وظیفه عمومی.

2-مراجعه به قسمت کارگزینی سازمان های دولتی و اداره ها جهت پذیرفته شدن به عنوان امریه سربازی (سرباز معلم).

3-داوطلبان توجه داشته باشند که مهلت ارائه مدارک به سازمان وظیفه عمومی فقط 12 ماه از زمان فارغ التحصیلی خواهد بود.

4-حدود یک ماه پس از ارسال مدارک به سازمان وظیفه عمومی، برگ سبز به آدرس منزل متقاضیان ارسال خواهد شد و داوطلبان می توانند از زمان دقیق اعزام خود به مراکز نظامی بر روی برگ سبز آگاه شوند.

5-با توجه به محدودیت ادارات و یا سازمان های دولتی در پذیرش امریه سربازی (سرباز معلم) توصیه می شود که بلافاصله پس از دریافت برگ سبز آن را به سازمان وظیفه عمومی تحویل دهید.

6-توجه داشته باشید که برای سازمان وظیفه عمومی سایت مشخصی وجود ندارد و ارتباط با این سازمان تنها به صورت تلفنی انجام می پذیرد.

7-لازم به ذکر می باشد که در صورت پذیرفته شدن به عنوان امریه (سرباز معلم)، مشمولان موظف به گذراندن 50 روز دوره آموزشی در پادگان های نظامی خواهند بود.

 

شرایط و ضوابط امریه آموزش پرورش 95 به چه صورت می باشد؟

1-تایید برخورداری متقاضیان از سلامت جسمانی و روانی از سمت آموزش و پرورش .

2-مهر انجام واکسیناسیون بر روی برگه آماده به خدمت الزامی است.

3-متقاضیان فقط در زمان ثبت نام امکان درخواست معافیت تحصیلی و یا پزشکی را خواهند داشت و در هر زمانی غیر از این زمان اعزام شما به عنوان سرباز معلم توسط سازمان وظیفه عمومی لغو خواهدشد.

4-از آنجایی که سازمان آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی در قبال استخدام سرباز معلمان پس از اتمام خدمت ندارد به همین دلیل سرباز معلمان پس از اتمام خدمت مجاز به ادامه اشتغال به تدریس در آموزش و پرورش نخواهند بود.

5-انتخاب متقاضیانی که کسری خدمت ندارند جزو برنامه های وزارت آموزش و پرورش قرار دارد به همین جهت متقاضیان ملزم به ارائه تعهد در این زمینه می باشند.متقاضیان میبایست در صورت کتمان کسر خدمت و تقاضای استفاده از آن در طول سال تحصیلی مبلغی را به عنوان جبران خسارت اعم از هزینه های مربوط به دوره آموزشی در ابتدای خدمت و خروج پیش از اتمام سال تحصیلی پرداخت نمایند.

 

تاریخ اعزام پذیرفته شدگان به مراکز نظامی جهت خدمت  امریه آموزش و پرورش

هر ساله مطابق اطلاعیه آموزش و پرورش زمان در نظر گرفته شده جهت اعزام پذیرفته شدگان جهت خدمت در مراکز نظامی در اوایل تیر ماه می باشد.بدین ترتیب پیش از اعزام متقاضیان بررسی برگه های پذیرفته شدگان الزامی می باشد زیرا در صورت اشتباه در ثبت اطلاعات مربوط به پذیرفته شدگان،حذف شدن آنان را به دنبال خواهد داشت.برای دریافت آخرین اخبار درباره امریه آموزش پرورش 95 می توانید در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی عضو شوید.


منبع: امریه آموزش و پرورش 95

مشاوره تحصیلی – سبزتدریس – تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد – برنامه ریزی کنکور 96 – برنامه ریزی کنکور تجربی – تاثیر معدل در کنکور 96 – تاثیر معدل – تاثیر معدل در کنکور –  انصراف از تحصیل – انصراف از دانشگاه – تعهد خدمت – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد – منابع کنکور 96 – بهترین آزمون آزمایشی – مقایسه آزمون های آزمایشی  – برنامه ریزی تیزهوشان – پیراپزشکی بدون کنکور – پزشکی بدون کنکور – بهترین کتاب های کمک درسی کنکور – کارنامه سبز چیست – اعتراض به نتایج کنکور آزاد – رتبه قبولی رشته های دانشگاه آزاد – رتبه قبولی دانشگاه آزاد – رتبه قبولی پرستاری – برنامه ریزی کنکور ارشد 96 – منابع کنکور انسانی – تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد – رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد 94 – امریه سربازی– انتخاب رشته اشتباه – اشتباه در انتخاب رشته – نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 95 – ثبت نام آزمون دکتری 96 – ثبت نام کنکور دکتری 96 – شهریه دانشگاه پردیس – مشاوره کنکور 96 – انتقالی در دانشگاه آزاد – تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95– ثبت نام کنکور سراسری 96 – تحصیل پزشکی در خارج از کشور – رتبه قبولی مامایی 95 – رتبه قبولی پزشکی 95 – شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس – امریه آموزش و پرورش 95

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفرررر شنبه 15 آبان 1395 ساعت 23:06 http://maha2.info.gf/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
8986

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.