مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98


هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98
هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 با مشاوران ایران مشاورهتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

برای تحصیل در رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، باید در آزمون کارشناسی ارشد حضور یافت و سپس برای انتخاب رشته این دانشگاه ها اقدام کرد. لازمه حضور در آزمون کارشناسی ارشد، ثبت نام در آزمون آن می باشد به همین جهت سازمان سنجش آموزش کشور زمانی را برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در نظر می گیرد و علاقمندان به تحصیل در هر یک از گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان، باید در این تاریخ به سایت مربوطه مراجعه کرده، و برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان در نظر گرفته شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، از روز جمعه به تاریخ 16 / 09 / 97 تا روز یکشنبه به تاریخ 25 / 09 / 97 می باشد و داوطلبان در این بازه زمانی مهلت دارند با فراهم نمودن مدارک لازم به سایت sanjesh.org مراجعه کنند و ثبت نام خود را انجام دهند. قبل از اقدام به ثبت نام، باید از شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی کافی داشت و با توجه به عدم اطلاع داوطلبان از شرایط ثبت نام، تصمیم گرفتیم با نگارش این مطلب، به تشریح جزئیات مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بپردازیم. همچنین اگر پس از مطالعه مطالب ،ابهامی برایتان ایجاد شد، با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس بگیرید و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید.   

پرداخت هزینه ثبت نام  آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می شود.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

 ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود. همزمان با شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم آذر ماه، لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام، در سایت قرار داده می شود که قبل از اقدام به ثبت نام باید با کلیک بر این لینک و واریز هزینه، شماره سریال ثبت نام را خریداری نمود. هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در سال گذشته 33/000 تومان بوده است که پیش بینی برای سال 98 مقداری بر این مبلغ افزوده شود.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

روش پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98

پس از ورود به سایت sanjesh.org و وارد شدن به بخش کارشناسی ارشد، باید در سمت چپ سایت بر روی عبارت «کارت اعتباری» کلیک نمود. پس از وارد شدن به صفحه کارت اعتباری، باید بر روی گزینه «خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98» کلیک نمائید. ( لینک خرید سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98 در زمان ثبت نام، فعال می شود). هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، هنوز مشخص نیست ولی به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری، مقدار این مبلغ مشخص خواهد شد. پس از کلیک بر روی لینک خرید سریال ثبت نام، هزینه ثبت نام در سمت بالای صفحه مشخص خواهد شد که داوطلبان باید این مبلغ را به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. اگر عملیات واریز هزینه، موفقیت آمیز باشد سایت به داوطلب کد 12 رقمی ثبت نام را ارائه می دهد که برای ثبت نام در آزمون، باید از این کد استفاده نمود.

  • در هنگام پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98، دقت کنید که کارت اعتباری مربوطه را خریداری نمائید و درصورتی که کارت اعتباری مربوط به آزمون های ذیگر سازمان سنحش را خریداری کنید، مبلغ ئاریز شده قابل برگشت نخواهد بود. بنابراین حتما به عنوان کارت اعتباری خود دقت کنید.
  • داوطلبان می توانند علاوه بر رشته اصلی، در یکی از رشته های شناور ثبت نام کنند. علاقمندان به ثبت نام در رشته های شناور، لازم است که کارت اعتباری مجزا خریداری نمایند.
  •  همزمان با شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، لینک خرید «سریال علاقمندی به دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی» در سایت فعال می شود که علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه ها، باید با کلیک بر روی این لینک، کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند.
  • هزینه ثبت نام دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی در سال 97، 11/000 تومان بوده است که در سال 98 شاهد مقداری افزایش مبلغ خواهیم بود.
  • در چند سال اخیر، کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد حذف شده است و در واقع این دانشگاه آزمون مجزایی برای مقطع کارشناسی ارشد برگزار نمی کند. بنابراین باتوجه به ادغام و برگزاری همزمان کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد،ثبت نام این دو انشگاه نیز ادغام شده است به عبارت دیگر با ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد،  ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به طور خودکار انجام می شود و برای ثبت نام دانشگاه آزاد، نیای به خرید کارت اعتباری جداگانه نمی باشد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد  با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاورهتماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 با مشاورانایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98
مشاوره تحصیلی – ایران مشاوره – مشاوره تحصیلی تلفنی – لیست رشته های کارشناسی ارشد سراسری –  دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد – ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد – ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 - ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 - شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 - انتخاب رشته کارشناسی ارشد – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد – شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون – شهریه کارشناسی ارشد – شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد – هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.