مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

مشاوره تحصیلی سبزتدریس

سایت مشاوره تحصیلی ایران مشاوره سایت تخصصی مشاوره ثبت نام مدارس تیزهوشان نمونه دولتی و شاهد , کنکور سراسری و دانشگاه آزاد , کنکور ارشد , آزمون دکتری , انتخاب رشته دانشگاه , دانشگاه بدون کنکور , نرم افزار انتخاب رشته و تحصیل در خارج از کشور

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98


مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با مشاورانایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

مقطع کارشناسی ارشد یکی از دوره های آموزشی عالی محسوب می شود و بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی علاقمند به تحصیل در مقطع ارشد می باشد. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باید در آزمون کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، ثبت نام نمود و پس از حضور در آزمون برای انتخاب رشته اقدام کرد. آزمون کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی اصلی علوم انسانی، فنی مهندسی، علوم پایه، علوم دامپزشکی و هنر برگزار می شود و داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع رشته مدرک فارغ التحصیلی خود، در یکی از این 6 رشته ثبت نام نمایند. علاوه بر آن حدود 60 رشته به صورت شناور نیز ارائه می شود که داوطلبان می توانند علاوه بر رشته اصلی، در یکی از رشته های شناور نیز ثبت نام نمایند. با توجه به نزدیک بودن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98، اطلاع از مدارک ثبت نام و شرایط ثبت نام برای همه داوطلبان ضروری می باشد تا با آگاهی کامل برای ثبت نام اقدام نمایند. به همین منظور در ادامه مطلب در خصوص ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، توضیحات کاملی ارائه شده است و اگر شما نیز متقاضی ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هستید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.   

قبل از اقدام به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، باید مدارک مربوط به ثبت نام را فراهم نمایید.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

امسال نیز مانند سال های گذشته شاهد برگزاری همزمان آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد می باشیم و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد، کنکور برگزار نمی کند. بنابراین با توجه ادغام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه ها، مدارک ثبت نام آزمون نیز یکسان می باشد که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده است:

  1. عکس اسکن شده داوطلب

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی که شامل مشخصات زیر می باشد، در بخش مریوطه فرم ثبت نام قرار دهد.

  • عکس داوطلب باید تمام رخ و 4×3 یا 4×6 باشد.
  • عکس باید مربوط به سال جاری باشد.
  • حداکثر ابعاد در نظر گرفته شده برای عکس اسکن شده باید 400×300 و حداقل ابعاد 300×200 باشد.
  • عکس اسکن شده نباید دارای حاشیه های اضافی باشد.
  • داوطلبان خانم، باید از عکس باحجاب کامل برای ثبت نام آزمون، استفاده نمایند.
  • عکس استفاده شده برای ثبت نام آزمون، باید با فرمت jpg باشد.
  • عکس باید واضح و دارای زمینه سفید و بدون اثر مهر یا منگنه باشد.
  • اسکن عکس نباید از روی عکس شناسنامه یا کارت ملی باشد.

تمام موارد فوق را برای اسکن عکس رعایت نمایید و در صورتی که عکس فاقد یکی از شرایط فوق باشد، ثبت نام داوطلب لغو خواهد شد.

  2. کارت اعتباری ثبت نام

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، باید با واریز هزینه، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید. پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می باشد و روش دیگری برای پرداخت هزینه وجود ندارد. پس از واریز هزینه و خرید کارت اعتباری، باید شماره سریال 12 رقمی ثبت نام را دریافت نمایید. داوطلبانی که علاوه بر رشته اصلی، در یکی از رشته های شناور ثبت نام می نمایند، باید برای رشته شناور، کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایند.

3. سریال علاقمندی

داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد و روزانه، متقاضی ثبت نام در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی می باشند باید با واریز هزینه، سریال علاقمندی به تحصیل در این دانشگاه ها را خریداری، و در فرم ثبت نام درج نمایند. علاوه بر خرید کارت اعتباری، باید در فرم ثبت نام گزینه علاقمندی به دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور نیز فعال شود.

4.سهمیه ایثارگری

داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگری می باشند و درخواست اعمال سهمیه در کنکور کارشناسی ارشد را دارند، باید با مراجعه به ارگان زیربط، کد پیگیری مربوطه را دریافت و در فرم ثبت نام درج نمایند.

5. اتباع غیرایرانی

اتباع خارجی که علاقمند به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد می باشند، باید گزینه مربوط به اتباع غیرایرانی را در فرم ثبت نام فعال کنند و پس از آن کدپیگیری 13 رقمی مربوط به اتباع غیرایرانی را، در بخش مربوطه فرم درج نمایند.

6. کد وضعیت نظام وظیفه

داوطلبان آقا باید برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، مشکلی از نظر سازمان مقررات و وظیفه عمومی نداشته باشند و کد مربوط به وضعیت نظام وظیفه را، در بخش مربوطه فرم درج نمایند.

مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

  • برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد علاوه بر موارد فوق، نیازمند به درج اطلاعاتی از جمله شماره شناسنامه و شماره ملی، کد رشته مقطع کارشناسی، کد رشته مقطع کاردانی، سال اخذ مدرک تحصیلی، کد پستی و … می باشید.
  • در درج اطلاعات فوق دقت کافی را داشته باشید زیرا در صورتی که اطلاعات اشتباه ارسال شود، باید منتظر تمدید مهلت زمان ثبت نام آزمون باشید تا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد خود اقدام کنید.
  • پس از ثبت تمام موارد فوق در فرم ثبت نام و تائید نهایی، باید شماره پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 7 رقمی را از سایت دریافت نمایید. در صورت عدم دریافت کد پیگیری و شماره پرونده، ثبت نام شما ناقص باقی خواهد ماند.

چنانچه هنگام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد با مشکلی مواجه شدید، می توانید ثبت نام خود را از طریق مشاوران ما در مشاوره تحصیلی ایران مشاوره انجام دهید.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد 98

طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیمه دوم آذر ماه و از روز جمعه به تاریخ 97/09/16 تا روز یکشنبه به تاریخ 97/09/25 می باشد و همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد، ثبت نام دانشگاه آزاد همزمان با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری می باشد. بنابراین علاقمندان به تحصیل در دانشگاه آزاد باید در بازه زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش، به همراه مدارک و اطلاعات ذکر شده، به سایت sanjesh.org مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 باید دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را، از سایت سنجش دریافت نمائید.همچنین جهت اطلاع از اخرین اخبار تحصیلی مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، در کانال تلگرام کارشناسی ارشد، با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 با مشاورانایران مشاوره تماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور 9099071647
تماس از استان تهران 9092305579
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع : مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 -ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 - شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 - هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 - سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 -دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98  - دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98  - کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98 - اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 - اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 - اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 - ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 98 - سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98 - دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 - انتخاب رشته کارشناسی ارشد – مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.